pondelok 12. apríla 2010

Lučenec - cintorín

Cintoríny pre mňa boli vždy zaujímavým miestom.
A väčšinou patria medzi prvé "pamiatky", ktoré v neznámom meste ako turista navštívim.






Židovský cintorín sa skrýval za múrom.



Kedysi zrejme honosná hrobka, dnes rozobraná...

...do poslednej kosti.



4 komentáre:

  1. fajn, paci sa mi, snad by sa mi to v cb pacilo este viac, ale ja viem, ficis na farbe..., Milan S., ja viem...Tu je toho, podla mna,skoda.Mozno je to nazor z udolia Neanderthal - posud sam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem za nazor, no cb by to pre mna osobne obsahovo zmenila, farebne to presnejsie vypoveda o tom, o co som chcel, cb by mi prisla ako stylizacia v tomto pripade

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prepac, ale nesuhlasim s Tebou.CB=stylizacia?
    V tomto pripade asi nie.Je to vec nazoru, respektujem to.Pripada mi to, ako keby si to ani nepisal Ty:)

    OdpovedaťOdstrániť