sobota 6. februára 2010

Kto má najväčší "foťák" v Prievidzi? :-D


Ľudia sa občas nezmyselne predbiehajú vo veľkosti fotoaparátov, objektívov... čím väčšie, tým lepšie, jedno ako to fotí a či s tým vedia fotiť :) ...nuž, rozhodol som sa zapojiť do týchto pretekárskych činností. Môj fotoaparát aj s "objektívom" má rozmery 6x4,5x3,5 metra! Tak páni čudlikári, čakám na toho kto to tromfne :-D

Najkrajšie na ňom je, že sa dá vliezť dovnútra a vychutnať si obraz "z prvej ruky". Túto radôstku som "zbastlil" včera v noci a práve v nej sa konala prvá časť workshopu "Kurz klasickej fotografie", ktorý som pripravil pre nadšencov filmovej fotografie.

Pár záberov z príprav...





Ostáva zakryť už len poslednú časť okna...

...a bola tma :) Tá bodka vľavo je pouličná lapma premietajúca sa na vertikálne žalúzie. Dielo dokonané, mohol som ísť spať. A potom ráno...

ma čakal strom na strope...

...a protinožci venčiaci psov na pravej stene izby.
(15 sekundová expozícia a panning po stene :-D)

Ešte jeden záber stropu - pekne zoširoka.

Stena oproti oknu...

A takto sa obraz premietol na vertikálne žalúzie, keď som ich zatiahol.

1 komentár:

  1. parada, raz davno sme s kamoskou rozmyslali o niecom podobnom , ale neuskutocnili, tak som rada nielen ze som to videla u teba, ale hlavne ze si tronfol vsetkych najvacsim fotakom v meste !! =)

    OdpovedaťOdstrániť